Veebipoe Riri.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Riri Kids OÜ (registrikood 168996699 ), asukohaga Supluse pst1-210W, 11911 Tallinn.
Müügilepingu kehtivus, kauba-ja hinnainfo
Käesolevad kasutustingimused reguleerivad Riri Kids Oü (Müüja) ja ostu sooritanud isiku (Ostja) vahel tekkivaid õigussuhteid ostmisel-müümisel Veebipoes.Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde ja on kuvatud eurodes. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
Tellimuse vormistamine
Kauba tellimuiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodetekohaletoimetamise viis.Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasudaturvaliselt läbi järgnevate makseviiside:
Eesti pangalingid: Swedpank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Citadele
Kaardimakse: Google Pay, Apple Pay , Mastercard, Visa
Arvega maksmine - pärast ostusooritamist tuleb Teie e-mailile info rekvisiitidega, kuhu makse teostada.
NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule " Tagasi kaupmehe juurde".
Makseid vahendab Montonio Finance OÜ.Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediidi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluvasumma laekumisestVeebipoe arvelduskontole.
Veebipoe omanikon isikuandmetele vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Montonio Finance OÜ-le.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
Kohaletoimetamine
Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti
Kauba kättesaamiseks Eestis on ostjal järgnevad valikud: Omniva , Smartpost,Venipak, DPD pakiautomaat.
Kauba saatekulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures. Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 2-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest ( va juhul kui toote tellimisel on eraldi tarneaeg märgitud).Erandlikel juhtudel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalednripäeva jooksul.
Taganemisõigus
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooskul. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik. 14- päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke , on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus vabas vormis ning saata see e-posti aadressile info@riri.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus , et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi). Ostja peab kauba tagasama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi , et ta on eelnimetatatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale. Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendi, et on asjad tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem. Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetmise viisiga seotud kulu. Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes eksituse tõttu märgitud alla kauba turuhinna.
Pretensooni esitamise õigus
Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostajel. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus. Ostjal on õigus puuduste ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates kirja info@riri.ee. Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale. Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab , parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada või asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud. Veepood vastab tarbija esitatud kaebustele kirjalikult või kirjalikult taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saamiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõttele selleks , et kohale toimetada kaupa. Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisis ostajle e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks. Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postiled saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhuseid.
Vaidluste lahendamine
Kui ostjalon Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressil info@riri.ee. Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidlste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.